Klacht: 9 november besteld, nog niet ontvangen

op 21 december 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 november heb ik twee ipadhoesjes besteld. Via de website van miniinthebox heb ik kunnen vernemen dat deze bestelling al op 15 november is verzonden! Tot op heden niets ontvangen. Ik heb nu twee keer gevraagd waar het blijft. Ik krijg twee keer een automatisch bericht waarin staat dat ze wegens kerstdrukte mijn vraag niet tijdig in behandeling kunnen nemen. Bijkomend zetten ze er doodleuk bij dat het wel tot 40 dagen (werkdagen) kan gaan duren voor ik mijn spullen kan krijgen…..als ik ze al krijg! Ondertussen krijg wel mails van ze met allerlei aanbiedingen, waarvoor ze kennelijk wel de tijd hebben om deze samen te stellen. Mijn bestelling betreft een kerstkado, dat ik naar mening tijdig heb besteld. Diep treurig, ook al komt het uit China!

Gewenste Oplossing:

Alsnog leveren of geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 20 augustus 2013 om 07:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Wij hebben het probleem reeds opgelost en tevens uw ticket beantwoord. Als u nog overige vragen hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox/Miniinthebox

Alle klachten die gemeld zijn door Breil