Klacht: 8X incasso zonder aanmelden

op 12 juli 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kan niet herinneren aan de incasso van Global Collect BV, noch wly winkelspaar.nl. Ik heb echter 8X 15 EUR van mijn bankrekening afgetrokken. Ik wil graag de overeenkomst tussen mij en een van deze bedrijven zien. Ik denk dat het niet bestaat.

Gewenste Oplossing:

Een verontschuldiging en het overschrijven van alle in mindering gebracht bedrag zou volledig bevredigend zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 13 juli 2017 om 09:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

13-Jul-2017 Mevrouw Peterfi per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door KPeterfi