Klacht: 800383

lentedag op 20 september 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vind het niet netjes.
Ik had voor mijn klacht,wel een vergoeding van arriva verwacht.

Gewenste Oplossing:

Een vergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 september 2021 om 06:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lentedag,

Helaas hebben we te weinig informatie om je klacht in behandeling te kunnen nemen. Graag ontvangen we meer info zodat we er naar kunnen kijken.

Groet,

Jimmy

Alle klachten die gemeld zijn door lentedag