Klacht: 800 euro betalen voor elektra die nooit gebruikt is

op 19 april 2017 over Engie in de categorie Energieleveranciers

Wij hadden een kapotte elektrameter die maar bleef draaien, zelfs als er geen stroom werd gebruikt. We kregen daardoor waanzinnig hoge meterstanden. We hebben dit gemeld bij Engie. De elektrameter werd vervangen en Engie zou een correctie uitvoeren op onze meterstanden, de correctie zijn we per mail overeengekomen. So far so good.
Engie liet vervolgens maar liefst 5 maanden alles liggen. Nadat wij bleven vragen om een antwoord zegt Engie ineens onze meterstanden helemaal niet te gaan corrigeren!!! Ze wijzen Enexis als schuldige aan. Wij bellen met Enexis: die zeggen dat Engie zo lang had gewacht dat de meter inmiddels was vernietigd en dat zij niet op de hoogte waren dat de meter kapot was!!!
Dus wij weer bellen en mailen met Engie, maar die bleven niets doen. Ze weigeren de correctie door te voeren die ze beloofd hadden. Daardoor hebben wij maar liefst 800 euro teveel betaald voor stroom die we nooit gebruikt hebben!!!

Als Engie eindelijk eens eerlijk gaat zijn en onze 800 euro terug geeft. En dan met rente, omdat ze ons geld al ruim een jaar geleden achterovergedrukt hebben.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Engie over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Engie in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Engie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Engie

Heeft op 05 mei 2017 om 16:45 geantwoord