Klacht: 80 euro winst gemaakt door verrassingstickets.nl

op 03 augustus 2017 over Verrassingstickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Vandaag mijn boekingsbevestiging ontvangen van verrassingstickets.nl. Hier keek ik erg naar uit, want ik had bij vakantieveiling een verrassingstrip voor 2 twv 259 euro gewonnen en daar 150 euro voor betaald. Bij het boeken bleek echter dat ik 105 euro bij moest betalen (uitsluiten van 1 stad, vertrek op vrijdag en incl. ontbijt om zo meer bestemmingen mogelijk te maken). In totaal heeft dit verassingsweekend twv 259 mij dus 255 euro gekost. Opzich niet ontevreden, nog steeds 4 euro onder de prijs wat de trip waard zou zijn. DACHT IK

Bij het ontvangen van de boekingsbevestiging was ik toch benieuwd hoeveel verrassingsticket hiervoor betaald zou hebben, of wat ik zelf betaald zou hebben als ik exact hetzelfde zou boeken. Wat blijkt: 80 euro verschil (in het voordeel van verrassingstickets.nl).

Dit kan niet waar zijn! Daarom in contact getreden via chat met verrassingstickets.nl. \’Daphne\’ liet mij weten \”wij boeken altijd de best mogelijke opties voor u\”. Dit is natuurlijk misleiding, het betreft hier een boeking met de meeste winst voor verrassingstickets.nl. Aangezien Daphne mij niet verder kon helpen en niets voor me kon betekenen met het bieden van een tegemoetkoming, moest ik een klacht sturen naar info@verrassingstickets.nl. Dit heb ik gedaan met het verzoek om op constructieve wijze samen tot een oplossing te komen. Want met 80 euro verschil had ik zelf een luchthaven dichterbij huis gekozen, of schappelijkere vliegtijden (nu vertrek 6:55 vanaf brussel), of ga je eens wat uitgebreider uiteten, en huur je fietsen of een bustrip.

Ik vind niet dat als je streven is de best mogelijke optie voor de klant te boeken, je als organisatie 80 euro in eigen zak steekt (daarmee laat ik nog de korting die deze organisatie waarschijnlijk krijgt van ryanair en aangesloten hotelketens).

Aangezien ik niet verwacht spoedig reactie te krijgen van verrassingstickets.nl heb ik er ook voor gekozen mijn klacht hier te delen. In de hoop zo ook andere potentiele reizigers met verrassingstickets.nl te behoeden.

Ik ben tevreden wanneer het verschil van 80 euro ongedaan wordt gemaakt, dit kan op verschillende manieren. Ik begrijp dat het niet meer mogelijk is de reis te wijzigen, maar verassingstickets kan er wel voor zorgen dat we die 80 euro kunnen besteden in Milaan in een restaurant, bar, enz.

Alle klachten die gemeld zijn door Maudw