Klacht: 8 dagen naar betaling nog niet weer aangesloten

op 10 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Donderdag 1 september ok afgesloten, zonder een brief zonder enige informatie. Niks gehoord dat de automatische incasso niet gelukt was, gewoon in 1 keer afgesloten. Vrijdags direct 2 facturen betaald. 137,89 om precies te zijn. Direct ook een betakingsbewijs gestuurd, voldeed niet aan de voorwaarden vertelde ze maandag, dus direct weer een nieuwe gestuurd. Nu is dus de laatste factuur wel verwerkt maar de eerste niet. Terwijl ik ze in 1 betaling heb betaald. Met klantnummer. Vandaag de dag nog steeds niet verwerkt. Nu is mij verteld filter dag ik nu nog maximaal 10 werkdagen niet aangesloten word, omdat ze de betaling niet kunnen vinden. Hoe kan het dat als ik 1 bedrag overmaak, daarvan 1 gedeelte wel behandeld word en de andere niet? Daarbij is de klantenservice van tele2 echt zoniet klantvriendelijk. Dit is mijn 10000ste probleem met tele2 in een aantal maanden. Ik ga sowieso niet meer verlengen. Belachelijk bedrijf. In de automatische reactie die je krijgt van Betalingsbewijzen@tele2.com is dat je binnen 48 uur aangesloten bent. Ben nu 6 dagen verder en nog niks.

Aangesloten worden, vandaag nog. En een fatsoenlijke behandeling van tele2.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leslie12041991