Klacht: 8.1 licht asblond is bruin

op 22 november 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik heb heel veel kappersbezoekjes gehad om mijn haar zo blond te krijgen als ze waren, omdat het een beetje gelig begon te worden wilde ik deze mooie asblonde kleur erover doen zodat het weer mooi blond werd.
Op het moment dat de verf erin zat werd het alleen maar donkerder en donkerder.
Nu is dus alles waar ik zoveel moeite voor heb gedaan helemaal weg en loop ik met een kleur wat totaal niet is zoals het op de verpakking stond!

Wanneer mijn haar weer in dezelfde staat terug zou zijn als het was maar dan wel met de goede kleur.
Helaas zal een verfbeurtje dit niet meer oplossen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 17 januari 2017 om 10:24 geantwoord

Dankjewel voor je reactie op Klacht.nl over Excellence 8.1 Natural Ash Blonde waarin je aangeeft niet tevreden te zijn met het eindresultaat van de kleuring.

Het eindresultaat is afhankelijk van meerdere factoren zoals de ondergrond van het haar, de manier van toepassen etc. Wij kunnen uit je gegevens niet opmaken waarom de kleuring niet geleid heeft tot het gewenste resultaat. Het is daarom lastig om je dan een goed advies te geven.

Wij hebben je voicemail ingesproken omdat wij je graag persoonlijk willen spreken om te kunnen overleggen. Wij vragen je vriendelijk om telefonisch contact op te nemen met ons Informatie Centrum. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 12.30 en van 13:15 tot 16:30 uur op telefoonnummer 023-54 99 500.

Wij hopen snel van je te horen.
Niets meer gehoord

Heeft op 17 januari 2017 om 10:53 geantwoord

Ik moet gaan bellen op momenten dat ik zelf ook gewoon aan het werk ben. Zou dit liever gewoon via de mail oplossen dat het niet meer van mijn tijd kost

Bericht van L’Oréal

3 dagen geleden - We kunnen proberen je per mail een advies te geven, echter er zullen een aantal vragen nodig zijn om een goed beeld te vormen om je een persoonlijk advies te geven en dit is telefonisch wat gemakkelijker met elkaar te regelen/overleggen. Mocht je beslissen ons te mailen dan helpen je graag.

Alle klachten die gemeld zijn door avp95