Klacht: 7dagen al elke dag bellen en het probleem nog niet opgelost

op 31 mei 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

ik wil via deze weg laten weten dat ik een grote klacht heb
namelijk dat ik al een week zonder tv zit en niet kan bellen terwijl al mijn rekeningen voldaan zijn en dat ik vanaf 23 mei al elke dag aan het bellen ben met telfort en dat ik van de hoek naar het kastje word gestuurd iedere dag hoor ik weer wat anders dan word ik binnen 4uur aangesloten (dus niet ) dan word ik terug gebeld (dus niet) dan zal een leidinggevende het oplossen zodat ik zeker vanavond tv heb en kan bellen (dus niet) en als ik dan zeg om er iets mee te doen omdat ik anders ga overstappen word er gezegd ja mevr als u beter kunt moet u beter gaan en zo gaat het al 7dagen lang dus ik hoop dat telfort begrijpt dat ik het echt zwaar beu ben en dat dit nu op een nette manier opgelost gaat worden want ik was een zeer tevreden klant maar dat ben ik nu beslist niet en als er nu nog niets meegedaan word zal ik zeer zeker overstappen want dit pik ik echt niet langer gegroet c.van .mechelen

dat ik zo snel mogelijk weer tv heb en kan bellen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wendyke6@live.nl