Klacht: > 72 uur geen internet, televisie en telefonie

op 07 oktober 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betreft een zakelijk abonnement. Ziggo heeft onterecht alles geblokkeerd. Volgens hun ligt het aan het systeem en is het gewoon afwachten. Iedere keer krijg he een ander verhaal te horen. Binnen 24, 48 en 72 uur wordt het opgelost. NIET DUS!!!!
Je hebt nota bene een zakelijk abonnement. Dit kan echt niet.
Alleen de heer Alexander van Oirschot blijkt het probleem te begrijpen en geeft aan dat dit de schoonheidsprijs niet verdient. Hij houdt het in de gaten en zal ons op de hoogte brengen (update status). Vertrouwen is helaas beschadigd.
Wie O wie binnen ziggo zakelijke markt kan dit probleem oplossen????!!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer alles weer werkt en een nette compensatie voor dit grote overlast.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eborromeo