Klacht: 7 dagen geen levering van diensten door omzetten netwerk

op 03 oktober 2016 over Online in de categorie Alles-in-1

Wij hebben 7 dagen geen gebruik kunnen maken doordat online op 28 september overgingen naar een nieuwe netwerkbeheerder KPN. Dit zou 1 uur duren en we zijn nu al 7 dagen verder en nog steeds niets. Ze hebben gezegd dat de migratie op 4 oktober wordt uitgevoerd.

Ik heb gevraagd wat voor een vergoeding we zouden krijgen en zij ( denise ) heeft nagekeken dat dit op 20 euro uitkomt. Hier gaan wij natuurlijk niet mee akkoord. Wij hebben 2 kinderen met een oogziekte die afhankelijk zijn van hun Computer en laptop. Voor school en thuis situatie. Wij hebben de afgelopen dagen hierdoor veel gebruik moeten maken van hotspots op onze mobiele telefoons. Ik heb hierdoor al ruim 20 GB geheugen moeten bijkopen ( 50,00 euro ) en dan praten we nog niet over de compensatie van 7 dagen geen gebruik maken van onze diensten waar we een contract voor hebben.

Mvg LJA Maassen

Vergoeding van alle gemaakte kosten
20 Gb en telefoniekosten buiten onze bundel ( 100 euro )
Het ontbinden van het contract met online.nl door het niet leveren van de diensten waarvoor wij een contract hebben.

Er speelt al enige tijd problemen met online waar al vaker contact voor is opgenomen zelfs direct na ingang contract.

We zouden alles afnemen internet, telefonie en interactieve TV. en interactieve TV voor 2e en 3e TV zoals kan worden aangegeven in het bestelformulier op dit postcode. Ze hebben toen 1 interactieve gestuurd en 2 digitenne's . Deze digitennes hebben hier bijna geen ontvangst en storen dan ook constant ook zijn hierop niet alle zenders te krijgen zoals bij de 1e TV Wel beloofd tijdens het afsluiten van het contract.

Alle problemen worden niet opgelost en er worden telkens nieuwe verhalen verteld. Wij zijn er echt klaar mee en het vertrouwen in Online is echt voor 100% weg.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fammaassen