Klacht: 60% prijsverhoging voor hetzelfde artikel

op 22 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vrijdag artikel gekocht voor het bedrag van € 5.39
maandag artikel gekocht voor het bedrag van €8.99

hetzelfde artikel binnen 2 werkdagen bijna 60% verhoogd???

bij dagvers producten kan ik dit begrijpen maar voor standaard artikelen vind ik dit overdreven, en belachelijk.
kan nooit binnen 2 dagen qua kosten van leveranciers verhoogd worden.

Gewenste Oplossing:

graag terugkoppeling en een gepaste tegemoetkoming om een trouwe klant te behouden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 23 juni 2016 om 10:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer,

Hartelijk dank voor uw bericht.

De Curver grand chef vershouddoos die u heeft aangeschaft stond in folder 23 op bladzijde 38. Deze folder liep van 6 juni tot en 19 juni. Daarna zijn de prijzen weer terug gezet naar de normale prijzen. U heeft de vershouddoos twee maal aangeschaft, eenmaal binnen de actie en eenmaal er net buiten. Ik kan mij voorstellen dat u baalt van het prijsverschil. Daarom stuur ik u een cadeaukaart toe ter waarde van €5,-. Dit maakt het verschil tussen de actie en de normale prijs ruim goed.

Met vriendelijke groet,

Saskia
Blokker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door curver