Klacht: 6 weken geen internet!

op 01 juni 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

20 April heb ik aangegeven dat ik op 1 mei zou gaan verhuizen. Vervolgens heb ik niks meer gehoord tot ik zelf maar eens besloot te bellen. Toen kreeg ik te horen dat de normale wachttijd 2 weken is, maar dat ik moest wachten tot 28 mei en dat dan mijn internet het weer zou doen.
Op 28 mei heb ik wederom niks gehoord, dus ik besloot maar weer te bellen. Vervolgens is er niemand die weet wat er aan de hand is en wat er gebeurt.
Uiteindelijk word mij verteld dat mijn bestelling vast hangt in het systeem. De medewerker aan de telefoon zegt tegen mij dat het nu wordt opgepakt en verwerkt. Ik heb nog steeds niet gehoord wanneer mijn internet het gaat doen, hoelang het gaat duren en wat het probleem is.

Intussen worden alle rekeningen wel afgeschreven! Verschrikkelijke service en nu heb ik na 10 keer bellen en 6 weken nog steeds geen internet terwijl het normaal na 2 weken is geregeld. In verband met school en werk komt dit verschrikkelijk slecht uit!

Internet dat het doet, vergoeding van de betaalde rekeningen en een tegemoetkoming.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Renier