Klacht: 6 uur lang stil gestaan Vanwege niet goed gecontrolleerde auto.

op 03 september 2016 over Bo-rent in de categorie Verhuur

Op 3 september heb ik bij Bo-rent Sittard een 11m2 busje gehuurd om mijn spullen te verhuizen.
We zijn van bo rent naar mijn huis gereden en tijdens de rit sloeg de auto al een paar keer af op rare momenten. Daarna hebben we bij mij alles in een uurtje de auto in geladen. Terwijl de auto compleet uit stond geen radio of lampen stonden aan. En toen we wouden vertrekken gaf de bus geen kick. Het klonk meteen als een accu probleem.
Nadat we hadden geconstateerd dat de bus ook niet meer aan ging. Zijn we gaan zoeken naar een nummer wat we konden bellen. Al snel kwamen we er achter dat er geen nummer bestaat om te bellen en we eigenlijk geen kant op konden. Bo-rent was zelf ook dicht na 12:30 en het was al 14:00.

Uiteindelijk hebben we hulp kunnen krijgen na veel moeite van het anwb omdat een persoon via zijn lidmaatschap de anwb heeft gebeld. En deze heeft de accu opgeladen. Dit heeft ons 6 uur extra tijd opgeleverd aangezien we rond half 8 pas weer konden rijden en ik vind het schandalig.

Ik ben tevreden als bo-rent mij een compensatie zou leveren voor de vertraagde verhuizing. Ik heb een busje bij hun gehuurd die het moet doen. Dit was duidelijk niet zo en nu heb ik niet kunnen doen waar ik voor betaald heb. Althans een extreme vertraging op gelopen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bo-rent

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bo-rent nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kazukun