Klacht: 6 tot 8 weken mijn dolce gusto apparaat kwijt

op 19 oktober 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb in 2014 een koffie apparaat gekregen van mijn man voor de kerst nu lekt hij aan de onderkant en aan de zijkant bij de cuphouder, ben maandag eerst voor niks naar de blokker geweest want er was storing eerst wodt er gezegd dat het 10 min zou duren en vervolgens na een tijdje wachten duurde het nog langer of ik niet naar andere winkels kon gaan en later terug wou komen, waarop ik zei nee heb wel meer te doen als op jullie te wachten. Ben vandaag opnieuw naar de blokker terug gegaan en deze is ingenomen om opgestuurd te worden duurt minimaal 6 tot 8 weken dit vind ik echt schandalig het is een apparaat van 80 euro en altijd goed mee gehandeld en nu zit ik zonder apparaat….

Een nieuwe of mn geld terug

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 20 oktober 2016 om 12:13 geantwoord

Beste mevrouw Tip,

Wanneer een artikel defect raakt is dit altijd heel vervelend. Gelukkig kunt u hiervoor gebruik maken van de aangeboden garantie. Aan deze garantie zitten wel wat voorwaarden verbonden. Zo dient het defect veroorzaakt te zijn door een productiefout. Voor gebruikersfouten kun je uiteraard geen gebruik maken van de garantie. Verder moeten wij de mogelijkheid hebben om het apparaat te (laten) repareren. In het geval van een koffieapparaat kunnen wij dit vaak niet zelf. Blokker is bij reparatie van artikelen afhankelijk van meerdere partijen. In veel gevallen dient de reparatie gedaan te worden door de leverancier. Vanwege het logistieke proces, de reparatie in het reparatiecentrum of de reparatie door de leverancier, kan de reparatie een periode van vier tot maximaal acht weken duren. Dat dit een lange periode is zijn wij ons van bewust. Helaas is het tot op heden nog niet mogelijk gebleken om de reparatieperiode te verkorten.
U heeft bij het inleveren van uw koffieapparaat een reparatiebon met daarop een reparatiecode van ons ontvangen. Met deze code kunt u de voortgang van uw apparaat volgen. Wanneer het apparaat niet meer te repareren blijkt of de maximale termijn van 8 weken is bereikt krijgt u een nieuw koffieapparaat . Wanneer u dit niet wilt krijgt u uw aankoopbedrag terug.

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Dtip