Klacht: 6 stoelen ontvangen 2 hebben een verkeerde kleur

op 03 mei 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 februari heb ik 6 witte stoelen besteld via Groupdeal. Allereerst ontving ik er maar 2. 1,5 maand heb ik op de andere 4 moeten wachten met allereerst veel over een weer gemail met Groupdeal en de leverancier. Op een gegeven ogenblik nam de leverancier geen contact meer op. Eenmaal de stoelen ontvangen, zijn er 4 gebroken wit, en 2 spierwit. Dat is dus geen gezicht. Na tientallen over een weer mails wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ze blijven beloven dat de leverancier contact opneemt en maar die laat het er net zoals bij de eerste keer bij zitten.

Gewenste Oplossing:

Of ik wil mijn geld terug van de stoelen + verzendkosten. de stoelen mogen opgehaald worden.

of ik wil 2 spierwitte stoelen kostenloos omgeruild krijgen voor 2 gebroken witte stoelen zsm.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 10 mei 2016 om 10:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Merkx,

Bedankt voor uw mail.

Wij vinden het erg vervelend dat u de verkeerde kleur stoeltjes heeft ontvangen en dat deze zaak al zo lang loopt. Onze excuses daarvoor.

Wij hebben de mail correspondentie erbij gezocht en wij zien dat wij op 6 mei jongstleden de laatste update van de leverancier naar u door hebben gemaild. Wij hebben echter nog geen reactie van u mogen ontvangen. Wij willen u vragen om te reageren op onze e-mail van 6 mei. Wij zullen dit dan zo spoedig mogelijk voor u proberen op te lossen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door michelle2