Klacht: 6 maanden opzegtermijn tijdens corona

stefan paris op 20 december 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Graag wil ik mijn lidmaatschap opzeggen omdat ik geen QR code heb, nu geeft basic fit aan dat ik 6maanden moet doorbetalen voor niks. Zelfs voor de QR code ben ik maar 2 keer geweest, belachelijk dat ze zo hun geld willen verdienen!

Gewenste Oplossing:

Graag per direct mijn contract beindigen, Max 2 maanden doorbetalen als het echt moet! Hoe kun je geld eisen van mensen die geen gebruik meer willen maken van je diensten!?!?!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 20 december 2021 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door stefan paris