Klacht: 6 maal te laat in 6 dagen

op 19 februari 2018 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Momenteel werk ik in Hoogeveen. Ik maak gebruik van lijn 30. Lijn 30 rijdt vanaf station prima op tijd.

Op het moment dat ik naar huis ga neem ik lijn 30 terug naar het station en stap ik op bij buitenvaart Hollandscheveld. De bus is hier eigenlijk altijd 2-3 min te laat. Door de vertraging heb ik nu 6 werkdagen startend op 12 feb tot 16 en vandaag 19 februari weer de aansluiting met de trein gemist. Eigenlijk ben ik tot nu toe nog nooit op tijd aangekomen.

Aangezien ik hier nog zeker 6 maanden gebruik van ga maken zou ik graag een keer op tijd voor de trein willen zijn.

Op deze manier wekt dit bij mij erg veel irritaties op en betaal ik voor een dienst waar ik eigenlijk nadeel van heb

Kan de bus of op tijd komen of gewoon eerder vertrekken zodat de aangegeven tijden behaald kunnen worden en hier niet elke dag een groep mensen staan die balen dat de bus wederom niet op tijd is

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Reactie van de melder van de klacht Bartdejager

6 maanden geleden - wederom te laat op 20-2 aankomst op station 16:24

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bartdejager