Klacht: 6-daagse reis geworden ipv een 8-daagse

op 06 september 2015 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Wij hadden via prijsvrij een 8-daagse all-inclusive zonvakantie geboekt naar Turkije. Omdat het een aanbieding was hadden wij genoegen genomen met het feit dat de tijden van heenvlucht beetje ongunstig was. Helaas kregen wij 2 dagen voor vertrek te horen dat de tijd voor terugvlucht ook gewijzigd is. Hierdoor hadden wij maar 6 dagen kunnen genieten in Turkije. Wij waren verontwaardigd maar Neckermann deed zogenoemd beroep op hun recht van wijziging.

In Turkije hebben wij heel veel Nederlanders gesproken die in onze hotel verbleven en ook van andere hotels. Het was erg merkwaardig dat de meeste van hen een ongunstige vluchtwijziging had door gekregen voor hun vertrek. Een koppel had zelfs in Turkije, laatst moment te horen gekregen dat ze eerder de vakantie moesten beeindigen vanwege vluchtwijziging. Toen wij op het vliegveld de vliegtuig van Neckermann zagen staan (wij zouden met transavia vliegen, zoals heenvlucht), moet ik helaas toch concluderen dat er iets aan de hand is hier. Er zit volgens mij een adertje onder het gras met de zgn aanbieding. Probeert Neckermann niet op een andere manier het geld binnen te halen?

Over de accomodatie en de agents van Neckermann ben Ik tevreden. Wij vinden het jammer dat het een 6-daagse vakantie is geworden in plaats van 8-daagse reis die wij oorspronkelijk voor willen gaan.

Een tegoed/compensatie voor de gemiste verblijf in vakantieland.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 07 september 2015 om 11:20 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Pytwins