Klacht: 55PUS7181

op 07 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

05-06-2016 kocht ik de philips 55pus7181 vanaf dag een met zowel philips als winkel (PLatte tv) aan de lijn gehangen.
gemeld dat er problemen zijn met het geluid en opstarten van het toestel.
maar als je de doos hebt weg gedaan gaat men vervolgens alleen nog maar praten over het feit dat je de doos had moeten bewaren en vervolgens na een tigtal telefoon gesprekken wil meen de tv laten repareren.dan vervolgd wachten en nog eens wachten, wat dan weer veranderd word in de tv omruilen voor een toestel ook zonder doos, ik ga akkoord maar omdat ik niet anders kan. inmiddels dan 4 weken verder, krijg ik een email dat men tv niet zal repareren maar vervangen ik moet wel even binnen 48 uur reageren (waarom? zeg het maar, ik heb het gevoel om me aan het lijntje te houden) vervolgens beantwoord ik meteen deze mail maar tot mijn verbazing u raad het al deze mail komt niet aan bij hun.
krijg dan na 4 dagen nogmaals dezelfde mail en reageer weer meteen, men ontvangt deze wel en beloofd mij nu tv te gaan bestellen (wat ze natuurlijk zonder mijn reactie niet mochten ofzo???) ik wacht nu af wanneer ik de beloofde tv hier heb.
NOOIT MEER PHILIPS voor mij.

Fatsoenlijk omgaan met je klanten en dit probleem is nu na 4 weken nog niet opgelost.
Philips voor mij NOOIT meer

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niek Mermans