Klacht: 556977556 pas op

op 29 januari 2014 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

sinds medio april 2013 is er door doctata payments
elke maand 19,75 van mijn rek afgeboekt hoe dit zomaar kan zonder dat ik daar een machtiging
voor heb heb gegeven is mij een raadsel en houd deze er dan ook voor verantwoordelijk als je zo kan afboeken lijkt mij dat je dit ook weer zo terug kan halen. ik ga dan ook wel aangifte hiervan doen ,wat ik ook iedereen aanraad om dit hopelijk in de toekomst te voorkomen.

dat dit zoiezo nooit meer kan gebeuren en wil per direct dat dit word stopgezet en mijn geld terug

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Wij hebben contact opgenomen met de klant voor meer informatie betreffende de afschrijving.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 03 februari 2014 om 10:00 geantwoord

Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit.
Wij hebben de klant informatie gegeven over de contactgegevens van de desbetreffende webshop zodat de webwinkel rechtstreeks benaderd kan worden en de eventuele machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Heeft op 05 februari 2014 om 17:39 geantwoord

Geachte lezer,
We weten nu nog niet wie het (namens U) onterecht bij ons heeft afgeboekt!
Want er staat alleen: 556977556 op de 'betaling'!

Groet

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van docdata payments beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door kan het nog erger