Klacht: Verwijderen van account op www.50plusser.nl

op 04 september 2012 over 50plusser.nl in de categorie Websites - Lifestyle en gezondheid

Geachte heer/mevrouw, Ik chat veel op de 50plusser site nu kwam ik van de week binnen en kreeg nadat ik de mensen gedag gezegd had van de chatmoderator gelijk een waarschuwing. Stom verbaasd vraag ik de reden tot 3 keer toe krijg ik geen antwoord op mijn vraag ik kreeg toen zomaar een Ban en de volgende dag was mijn account verwijderd? Op de 50plusser site hebben ze de mogelijkheid privé gesprekken te voeren ik heb iemand een keer mijn geheime telefoonnummer in dat privé hokje gegeven omdat deze persoon hulp nodig had echter de chatmoderator heeft mijn geheime telefoonnummer toen gezien en doorgegeven aan geheel iemand anders m.a.w. privé is dus niet privé en ze geven zonder toestemming mijn geheime telefoonnummer. U zult begrijpen dat ik zéér boos ben. Mensen die met mij solidair zijn worden nu achter elkaar zonder opgave van reden verwijderd.
Vr Gr Trudy

Oplossing is reeds in het bezit van de Beheerder van de site.

Reactie van de melder van de klacht Trudy56

7 jaren geleden - Walgelijk dat een website beheerder zo met gegevens van leden om gaat. De site zou per direct gesloten moeten worden!

Alle klachten die gemeld zijn door Trudy56