Klacht: 5 sterren resort geen 5 sterren waardig

op 12 mei 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Wij zijn in Pine Bay Resort Kusadasi geweest in meivakantie.
Eten was ronduit slecht, weinig keus, koud, van de 5 restaurants was er uiteindelijk maar 1 open, het lopend buffet
Huisjes zijn oud, slecht onderhouden en worden ook heel slecht schoongemaakt.
Wij hebben hier foto’s van gemaakt, mochten jullie hierin geïnteresseerd zijn.
Ik heb niet zozeer een klacht, maar meer een verzoek of jullie kunnen kijken of dit resort wel 5 sterren waardig is. Wij zijn nu voor de 4e keer ergens in Turkije en dit was ronduit de slechtste terwijl het een schitterend gelegen park is, mooiere ligging kan haast niet.

het is meer een verzoek voordat jullie nog meer ontevreden gasten krijgen om dit eens na te lopen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

1 jaar geleden - Beste E.v. Duren, het spijt ons te vernemen dat de vakantie niet geheel geslaagd is geweest. Het aantal sterren wordt toegekend door een onafhankelijke organisatie op basis van een lijst met criteria zoals bijv. ligging, faciliteiten. Mocht u toch een klacht willen indienen dan verzoeken wij u vriendelijk dit met vermelding van uw reservering naar onze afdeling te mailen. cs@thomascook.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 26 mei 2016 om 14:14 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door EvDuren