Klacht: 5% kortingsbon

op 06 juli 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben een huisje gekocht en gaan naar Sanders meubelstad in Heerlen en bestellen daar onze meubelen voor ruim 2500 euro.die zelfde dag komen wij thuis en vinden in de brievenbus een enveloppe van Sanders meubelstad.
met daarin een boekje met meubels in en een bon met bij ieder aankoop 5% korting.jammer als we een uur later waren vertrokken naar Sanders meubelstad hadden wij de post nog gekregen en de bon van 5% mee genomen.Maar helaas de dag ernaar maar even gebeld met Sanders meubelstad met onze bedoeling dat is service en die 5% wordt verrekenend. Maar nee hoor ze kunnen niks doen.Wat een service hé.

Dat ze als nog bij levering van onze meubelen en wij het resterende bedrag moeten betalen .Ze dan het bedrag van die 5% in mindering brengen over het hele aankoop bedrag

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 07 juli 2016 om 12:42 geantwoord

Beste heer/mevrouw Risha,

Ik zou u willen verzoeken om een mail toe te sturen naar klantenservice@sanders-meubelstad.nl, onder vermelding van uw ordernummer en t.a.v. de afdeling TOK. Als bijlage graag de aankoopbon toevoegen. Als u bovenstaande dan aangeeft gaan we bekijken wat er mogelijk is.

Sophie van Webcare Sanders Meubelstad

Heeft op 07 juli 2016 om 22:14 geantwoord

Er staat bij opgelost.Ik heb de gevraagde mail naar sandersmeubelstad gestuurd.En nu maar hopen dat het wordt opgelost.Voor mij is het nu nog niet opgelost.Maar ik houdt jullie op de hoogte.

Alle klachten die gemeld zijn door risha