Klacht: 5% kortingsbon

op 09 juli 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben een huisje gekocht en gaan naar Sanders meubelstad in Heerlen en bestellen daar onze meubelen voor ruim 2500 euro.die zelfde dag komen wij thuis en vinden in de brievenbus een enveloppe van Sanders meubelstad.
met daarin een boekje met meubels in en een bon met bij ieder aankoop 5% korting.jammer als we een uur later waren vertrokken naar Sanders meubelstad hadden wij de post nog gekregen en de bon van 5% mee genomen.Maar helaas de dag ernaar maar even gebeld met Sanders meubelstad met onze bedoeling dat is service en die 5% wordt verrekenend. Maar nee hoor ze kunnen niks doen.Wat een service hé.

Dat ze als nog bij levering van onze meubelen en wij het resterende bedrag moeten betalen .Ze dan het bedrag van die 5% in mindering brengen over het hele aankoop bedrag

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanders Meubelstad nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

Sanders Meubelstad

Heeft op 12 juli 2016 om 11:48 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Ik zou u willen verzoeken om een mail te sturen naar klantenservice@sanders-meubelstad.nl, t.a.v. de afdeling TOK. Graag het ordernummer erbij vermelden. Zij zullen dan met u contact opnemen om te bekijken wat er mogelijk is.

Sophie van Webcare Sanders Meubelstad

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ricaro