Klacht: 5 dagen te laat en nog niks

op 05 september 2014 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb zondag een bestelling geplaats die zou ik dinsdag krijgen,het is nu vrijdag en nog niks
het gaat om planten,waar na 5 dagen niet veel meer van over is,waardeloos dieze pakketdienst

als ik mijn pakket krijg

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van

2 jaren geleden - Allereerst excuses voor het ongemak. Door een technische storing zijn er helaas pakketten vertraagd. We doen er alles aan om de achterstand in te lopen en alle pakketten zouden vandaag geleverd moeten worden. Uw leverancier is door DPD ook op de hoogte gebracht en voor verdere afhandeling kunt u ook bij hen terecht. Het spijt me dat ik u op dit moment niet concreter kan informeren over een aflevertijdstip.

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 13:37 geantwoord

Beste Johan,

Ik hoop dat je je pakket destijds ontvangen hebt. We hebben deze melding nog niet eerder af kunnen sluiten. Op dit moment gaat dat wel en daarom wordt deze nu afgesloten.
Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je ons ook bereiken via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl).

Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door jonkofied2008