Klacht: 5 dagen lang lekkage aan mobile home

op 11 juli 2016 over Vacanceselect in de categorie Reizen Algemeen

Onlangs zijn wij op ‘ vakantie ‘ geweest naar 5-sterren camping Union Lido in Italie. Wij kwamen op donderdagavond 9 juni aan in de stromende regen. Vrijdagochtend 10 juni constateerden wij lekkage in een van de slaapkamers. Wij hebben dit direct gemeld bij de organisatie op de camping en via het hoofdkantoor in Nederland maar tot en met dinsdagmiddag14 juni hebben wij binnen in de regen gezeten, met alle gevolgen van dien. Diverse malen gebeld en gemaild naar Vacanceselect in Nederland zowel tijdens als na de vakantie, maar tot op heden geen enkele reactie ontvangen.

Als wij het gehele bedrag dat onze vakantie heeft gekost, teruggestort krijgen. Inclusief alle bijgekomen kosten: overlast van wassen en drogen, belletjes en mailtjes naar de organisatie zowel op de camping als in Nederland, verkouden kinderen, slapeloze nachten doordat de betreffende slaapkamer niet gebruikt kon worden en onze zoon van 1 gedwongen in de ' woonkamer' moest slapen, frustraties en stress door geen enkel inlevingsvermogen van uw medewerkers en zo kan ik nog wel even doorgaan.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vacanceselect over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vacanceselect in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Dorien de Beurs