Klacht: 5 dagen geen internet en TV

op 15 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Woensdagavond is zowel het internet als de digitale televisie uitgevallen. Nadat ik zelf al meerdere malen de stroom van de router heb gehaald, heb ik donderdagochtend gebeld met Tele2.

Zij gaven het advies om de kabel van de aansluiting in de muur naar de router te vervangen. Ik heb vervolgens een nieuwe kabel gekocht, maar dit mocht niet baten.

Toen ik weer terugbelde bleek dat men niets meer voor mij kon doen en dat er een monteur op basis van ongelijk langs moet komen. Dat betekent dat de kosten voor mij zijn, indien het probleem niet aan Tele2 te wijten is.

Op zich kan ik daarmee leven, ware het niet dat de monteur pas op maandag 16-07-2012 komt!! Ik zit nu dus 5 dagen zonder internet en TV! Aangezien ik internet nodig heb voor werk en studie, kan ik vanuit thuis dus helemaal niets meer. Het is in mijn ogen ronduit belachelijk dat ik zo lang moet wachten op een monteur. Ik begrijp best dat hij er niet binnen een uur kan zijn, maar 4 dagen wachten op een monteur, omdat het weekend ertussen zit, vind ik echt niet kunnen.

Vandaag nog een monteur bij mij thuis.

Reactie van de melder van de klacht remyalbers

5 jaren geleden - De klacht is niet opgelost. Er is inderdaad contact geweest met de klantenservice en dat geef ik ook aan in mijn klacht. Dat wil echter niet zeggen dat ik tevreden ben met de termijnen waarbinnen dit allemaal wordt afgehandeld. De monteur is vanochtend (naar mijn mening dus veel te laat) geweest en heeft geconstateerd dat het probleem niet binnenshuis zit. Dit heeft hij direct doorgegeven aan Tele2, maar tot op heden heb ik nog niets mogen vernemen en zit ik nog altijd zonder internet en TV. Ik heb ook zelf alweer gebeld met jullie klantenservice, maar men weet van niets en ik zou worden terug gebeld. Ondertussen gebeurt er volgens mij helemaal niets en als KPN moet worden ingeschakeld omdat het probleem bij hun ligt, dan mag daar wel eerder actie op worden ondernomen. Zo zit ik straks nog een week zonder internet en TV.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 16 juli 2012 om 15:31 geantwoord

Vervelend dat de diensten niet naar tevredenheid werken. Volgens onze gegevens is hierover 12 juli al contact opgenomen met de klantenservice en er loopt een onderzoek. Voor verdere vragen hierover kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door remyalbers