Klacht: Niet leveren en plaatsen kozijnen

op 23 mei 2020 over 4Your Windows in de categorie Aannemers

Wijlen mijn vader had kozijnen besteld bij 4yourwindows. Hij heeft €12.500 gestort in een zgn depot rekening. 4yourwindows levert en plaatst niets! Ze zijn telefonisch niet bereikbaar, ze reageren niet op e-mail en messenger. Het zijn hele foute menen zonder hart.
Ze zijn al op tv geweest maar blijven mensen paaien met mooie praatjes. Wij zijn ons geld kwijt en kwamen in de problemen met de verkoop van het ouderlijk huis.

Als wij het geld terug krijgen wat zogenaamd in depot staat. De kozijnen die ze bij anderen bij hoge uitzondering wel hebben geplaatst, waren verkeerd opgemeten of verkeerd geplaatst. En na zo vaak genegeerd te zijn geweest, geen enkele reactie te hebben gehad op mijn smeekbeden, wil ik eigenlijk alleen maar het geld terug

Reactie van de melder van de klacht Barbara@2020

1 week geleden - Ik had een dag later al bericht: 4yourwindows neemt mijn klacht niet in behandeling. Weer 0,0 reactie dus. Maar bedankt klacht.nl voor het proberen

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 4Your Windows nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Barbara@2020