Klacht: 4x overstap gemist in 1 week

Frenk97 op 03 november 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Elke week als ik vanuit bergen op zoom naar Breda reis mis ik de overstap wel een keer in Roosendaal door vertraging. Maar nu het tentamen week is lijkt het wel expres gedaan te worden. Afgelopen maandag heb ik mijn tentamen gemist omdat ik de overstap in Roosendaal niet had door de vertraging. Vervolgens heb ik weer 2 x de overstap gemist en het tentamen net gehaald door heel hard te rennen 4km naar school, omdat ook op de hus wachten hier te langzaam was. Vandaag mistte ik, met een hoop anderen, de overstap weer eens en kan ik zo weer gaan sprinten in de hoop nog binnen te mogen. Chapeau ns. Derde tentamen week in 2 jaar die niet een meer niet vlekkenlood verloopt maar gewoon vol zit met vlekken.

Als er een oplossing komt voor de vertraging elke keer. Misschien daar meer aandacht aan besteden dan nieuwe treinen ontwerpen met stopcontacten “whooho”. Ik kom te laat maar kan tenminste wel mijn toch al bijna volle telefoon opladen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door