Klacht: 4e in de rij gratis boodschappen

op 25 februari 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Vandaag 23-2-’18 Stond ik als 4e in de rij bij de Jumbo supermarkt aan het Petuniaplain 23 in Zwolle. (samen met mijn zoon)
Ik meldde dat ik 4e was …..geen reactie. Op dat moment kwam medewerker Sebastiaan aanlopen bemande de volgende kassa en meldde:” geen gratis boodschappen ik kwam er toch aanlopen”

De 4e in de rij (dat was het echt, de 5e klant dus) wekt veel ergernis op. Dit was niet de eerste keer. Het personeel heeft duidelijk instructie gehad meldingen van klanten over dit onderwerp te negeren of weg te wimpelen.

Tevreden ben ik als mijn € 37,- aan boodschappen inderdaad terug krijg en als deze regeling op non actief wordt gesteld. Een regeling die heel aardig klinkt maar door het personeel in opdracht wordt gesaboteerd levert geen reclame maar ergernis op.
Sommige klanten reageren al niet meer indien ze voor de regeling in aanmerking komen....is dat de bedoeling???
vg Clemens de Valk

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C. de Valk