Klacht: 4de wachtende in de rij

op 25 juni 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Een 5 minuten gelden stond ik met mijn vriendin in de rij bij de jumbo in Sint nicolasga. Hierbij sloten wij aan als 4de wachtende in de rij. Dit zag ik al met dat we na kassa lopen. Zei nog tegen me vriendin, we zien wel medewerker bij service balie omlopen en is met dingen bezig, laat id kaart zien aan collega die achter kassa zit. Op geven moment kan man voor ons daar aansluiten en afrekenen. Wij sluiten daar ook bij aan. Ik zeg netjes tegen jullie medewerker dat wij al stonden te wachten als 4de wachtende. Ik krijg er een antwoord op mag niet meerdere dingen tegelijk doen. Dan denk ik dan had ze die man voor ons al kunnen roepen met ik open deze kassa , u kunt hier komen. Dit was niet het geval. Ik ben de discussie niet aangegaan met u medewerker, vooral omdat mij vriendin haar der niet prettig bij voelde. Zij komt namelijk elke dag in dit filiaal. Ikzelf altijd in Heerenveen, waar dit 1 keer in alle jaren mij is overkomen en toen melde ook netjes alles gratis kreeg , zoals jullie adverteren boven de kassa’s.

Ik vind dat de boodschappen gewoon gratis hadden moeten zijn, want nu komen jullie niet na waar jullie mee adverteren. Zou graag reactie van jullie ontvangen, en wellicht een oplossing.
Met vriendelijke groet ,
Rianne van der Wal

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rianne1202