Klacht: 4de klant gratis boodschappen

op 12 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Beste jombo,
Ben nog steeds v slag. Heb net mijn boodschappen gedaan om 9:11 bij jumbo AB plein Tilburg. Doe daar altijd met plezier mijn grote boodschappen.
Hier komt het:
Ik was ECHT de 4e in de rij ze negeerde t en ik benoemde dat. Toen reageerde ze ik hoor je wel maar daar bij kassa 1 staat iemand. Dat was niet zo (ik ga dan niet in discussie) de vrouw achter mij wel. Die was inprincipe de 5e en door haar grote mond kreeg ze de boodschappen eindelijkgeatos. Ik kreeg de indruk dat ze baalde v haar fout en doordat die mevr. Maar een paar dingen had (uiteindelijk buiten die vrouw aangesproken )12,- had en ik 61,90 ik zei wel… win ik een keer iets wordt er niet serieus mee om gegaan. Daar werd geen gehoor aan gegeven.
Ik ben nog steeds boos en ook op mezelf dat ik dan geen grote mond durfde te hebben. Ik heb deze constructie v d jumbo niet bedacht.

Dat ik de boodschappen alsnog gratis krijg. Zoals beschreven staat in t regelement v Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjennifert