Klacht: 4970852

op 27 april 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gebroken kies op pitloze olijf dat twee jaar geleden al gebeurd is!

Gewenste Oplossing:

Wanneer u Broadspire ervan overtuigt de geleden schade te vergoeden, of zelf de geleden schade vergoedt naar de eisen van mijn waarnemers. Want ik ben zojuist begonnen met een digitaal offensief en ik biedt u aan dit te stoppen naar alle redelijkheid. Anders zal ik niet rusten voor het op tv komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wtrlntn