Klacht: 40 minuten is niet 4 uur!!!

op 08 mei 2017 over Nood24 in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Om 08:06 uur heb ik gebeld met 0800-0200453 Nood 24 om te melden dat het slot van onze kantine niet te openen is. De medewerker nam mijn gegevens op en verzekerde mij dat er binnen 40 minuten iemand aanwezig kan zijn.
Om 10:48 uur heb ik nogmaals gebeld met bovenstaand nummer met de vraag of er al iemand onderweg is. De medewerker vertelde mij dat hij de monteur zou vragen mij te bellen. Hij gaf zijn excuses voor het ongemak. Direct daarna belt de monteur mij met het verhaal dat het ontzettend druk is en hij zijn best doet zo snel mogelijk onze kant op te komen. Hij heeft hierbij zijn excuses gemaakt.
Even voor 12:00 uur meldt de monteur zich bij ons. We zijn ondertussen in totaal bijna 4 uur verder en het eerste wat deze meneer mij wilt vertellen is wat de kosten zijn. De kosten voor het openen van het slot zijn minimaal €159,00, maar dat zou wel eens hoger kunnen worden. Dit moet contant of per pin betaald worden. Ik kan u vertellen dat ik niet van plan was boos te worden, maar omdat hij eerst over de veel te hoge kosten begon, nadat ik hier bijna 4 uur heb moeten wachten schoot ik lichtelijk uit mijn slof.
Maar even eerlijk, op de site wordt gezegd dat er binnen 30 minuten een monteur ter plaatse is. Dat er een afspraak wordt gemaakt dat hij er over 40 minuten is of over een uur, dit zou geen probleem zijn. Het is ook geen probleem, wanneer de monteur op tijd zou bellen om te zeggen dat het veel later wordt. Dat is vervelend, maar dan weten we hier iets.
40 Minuten afspreken, 2 uur later bellen dat het later wordt, nadat de klant zelf gebeld heeft om te vragen waar de monteur blijft en dan uiteindelijk bijna 4 uur later arriveren is onacceptabel! En mij vertellen wat het gaat kosten voordat er iets is gedaan of dat er gekeken is wat er aan de hand is. Is ook onacceptabel!

Als ik zo is lees wat dit bedrijf al voor ellende heeft veroorzaakt bij anderen, dan is er maar 1 oplossing. Dit bedrijf moet gepakt worden, iets of iemand moet er voor zorgen dat dit bedrijf stopt!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nood24

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nood24 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Boos69