Klacht: 4 paar schoenen besteld op 05-06-2016 en nog niet binnen, klantenservice onbereikbaar!

op 20 juni 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Ik heb op 05-06-2016, 4 paar schoenen besteld, die zijn nog steeds niet binnen. Ook is de klantenservice onbereikbaar en hangt automatisch na 1.5 minuut op maar rekend wel 35 cent per gesprek. Verder wordt er helemaal geen contact opgenomen met mij betreffende mijn bestelling status. Ik ga hier niet snel weer wat kopen.

Als alles wordt opgelost.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 11 januari 2017 om 19:27 geantwoord

Beste Robin, allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie. Heel vervelend om te lezen dat u een nare ervaring heeft opgedaan bij Perry Sport. In zie in mijn systeem dat het gehele bedrag inmiddels aan u is teruggestort op het bij ons bekend zijnde rekeningnummer. Groeten van de Klantenservice Perry Sport.

Alle klachten die gemeld zijn door Fleva