Klacht: 4 maanden wachten en nog niet de goede matrastopper

op 18 juli 2012 over Scandic Bedden in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben in december 2011 een boxspring besteld bij Scandic bedden Villa Arena. Na 3 maanden is het bed bezorgd met de verkeerde (goedkopere)matrastopper. Inmiddels zijn wij vele tientallen telefoontjes en beloftes verder, maar nog niet de juiste topper gekregen. Het hoofdkantoor neemt de telefoon niet op en de medewerkers van Scendic bedden (o.a. Ferry de Bruin).

Gewenste Oplossing:

Zo spoedig mogelijk, voor vrijdag 20 juli 2012, de juiste topper bij ons afleveren en de verkeerde topper mee terug nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scandic Bedden in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scandic Bedden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Meertjes