Klacht: 4 maanden geleden onterecht geld van creditcard afgeschreven

op 14 september 2016 over Avis Budget Group in de categorie Autoverhuur

Wij hebben een auto gehuurd bij budget voor onze vakantie in de V.S. Na terugkomst is van onze creditcard een bedrag van ongeveer 400 euro afgeschreven omdat wij de auto met een lege tank en te laat zouden hebben ingeleverd. Daarnaast is een one way fee gerekend. Wij hebben deze one way fee al betaald in Nederland (dit zat in de prijs), hebben de tank vol ingeleverd en hebben de auto op tijd ingeleverd. Wij zijn nu al 4 maanden terug in Nederland en ik heb inmiddels al meerdere malen telefonisch contact gehad met budget. Ik heb de vliegtickets opgestuurd zodat zij kunnen zien dat wij al in nl waren toen wij de auto zouden hebben ingeleverd en zij hebben in het contract gezien dat de one way fee al betaald was. Zij erkennen dat wij dit geld terug horen te krijgen maar zeggen dat zij wachten op het geld uit de V.S. alvorens zij dit naar ons kunnen overmaken. Als wij aangeven dat wij dit geld van hen willen krijgen omdat wij een contract hebben afgesloten met hen zeggen zij dat dit geld teruggestort zal worden. Dit is inmiddels al 3 keer beloofd maar tot op heden niet gebeurd.

Wij zijn tevreden als wij het geld dat onterecht in rekening gebracht is terug hebben.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Avis Budget Group over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door mieke_100