Klacht: 4 maanden geleden laarzen retour gestuurd, nog geen geld terug

op 30 juli 2017 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind maart deed ik 2 bestellingen die ik beide retour stuurde. Begin april kreeg ik van de ene bestelling mijn geld terug maar van de 2e niet! Terwijl ik van beide pakketten bevestiging kreeg dat het bij asos binnen was gekomen!

Nu 4 maanden later en bijna 20 emails verder heb ik mijn geld nog steeds niet terug! \\\”Een speciaal team is aan het uitzoeken wat er mis is gegaan\\\”, maar niemand kan mij vertellen wanneer ik het wel terug krijg!

Ik durf niet meer bij Asos te bestellen omdat ik geen vertrouwen meer heb in het bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D. Abdullah