Klacht: 4 dagen Lille

Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De chauffeur was in de verste verte GEEN REISLEIDER! Hij vertelde helemaal niets over wat er te doen was, hij dropte ons op het trottoir met de mededeling: hier pik ik jullie weer op. De 1e avond in het hotel (nadat we de hele dag door Gent hadden gelopen) was er 1 meisje om 82 mensen in te checken. Iedereen was moe en had honger maar er was NIETS te eten! Je kon een zak chips en een blikje uit een kast halen. Maar de chauffeur wist het goed gemaakt, we konden 300 meter teruglopen naar de rotonde (was veel langer) en daar waren restaurantjes. De gemiddelde leeftijd was 65 jaar! Iedereen was kapot!
De volgende dag om 7 uur naar Lille. Dat was veel te vroeg. Ze waren nog aan het opbouwen.Om 7 uur savonds konden we de bus weer in. Een mevrouw (84) was niet goed geworden en werd met de ambulance naar de bus gebracht. De volgende morgen gingen we naar Brugge om kwart over 9. Dat was eigenlijk te laat want de gidsen stonden te wachten. Iemand vroeg aan de chauffeur hoe het met die mevrouw ging die gister niet goed was geworden waarop hij zei: weet ik veel, ik heb haar nog niet gezien. Iemand is toen gaan vragen welke kamer ze had en op de deur gaan kloppen. Ze sliep nog, maar ze had wel dood kunnen zijn. Zij is toen niet mee gegaan die dag.
Overigens kwam zij ook uit Den Haag en heb ik me verder over haar ontfermd en gisteren thuis afgeleverd.
Het was ook een teleurstelling dat we niet naar het Atomium werden gebracht. Later hoorde ik van mijn schoondochter dat er een gratis shuttlebus gaat vanaf het station en dat je ook met die hop onhop off bus er naar toe kon. Als die chauffeur die informatie had gehad hadden we er heen gekund. Toen mijn vriend tegen de chauffeur zei dat hij zich op het Atomium had verheugd zei de chauffer: kan het me niet voorstellen!
Ook het eten de 1e avond had geregeld kunnen worden van te voren.
Dan had het hotel kunnen inkopen en een kok regelen.
Het was een zeer vermoeiende vakantie en zeker niet geschikt voor oudere mensen. We hebben gewoon de 4-daagse gelopen!

Gewenste Oplossing:

Het hotel was wel oke en het ontbijt was goed

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Effe Weg over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Effe Weg in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Effe Weg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Effe Weg

Heeft op 18 september 2018 om 08:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 20 september 2018 om 09:54 geantwoord

De klacht kwam niet alleen van mij maar van zowat de hele bus. Jullie moeten erbij vertellen als iemand boekt voor deze reis dat je zeer goed ter been moet zijn!
Wij konden niet meer naar het Atomium omdat de bus om 3 uur verder ging en het inmiddels 1 uur was.
Het afscheidsdiner was TOP!
Mijn conclusie: de reis was zwaar vermoeiend en de chauffeur een akelige vent.

Alle klachten die gemeld zijn door marijke van den Ende