Klacht: 3x Opgestuurd met zelfde klacht en nu mag ik betalen

op 12 mei 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb een aantal weken geleden mijn Samsung Galaxy Alpha opgestuurd naar Dr. Mobile via de website van Samsung.

Ik heb hem opgestuurd omdat ik nog binnen mijn fabrieksgarantie zit. Echter gisteren heb ik een email van dr. mobile ontvangen dat mijn telefoon niet onder de fabrieksgarantie zit omdat mijn display schijnbaar kapot is. En heb nu de keuze om mijn telefoon te laten maken voor €423,32 of om hem te laten retouren voor €70,00.

Echter heb ik mijn telefoon niet opgestuurd om mij display te laten maken, maar omdat na 2x de telefoon opgestuurd te hebben, de telefoon nog steeds zomaar uit valt.

Bij de 2de keer dat ik heb terug kreeg was het scherm vervangen en na 2 weken ging hij al scheuren. Ik ben bij diverse winkels langs gegaan en allemaal beamen bij het verkeerd monteren van zo’n scherm dat hij zonder reden kan barsten. Maar de grootste irritatie is dat de telefoon zomaar uitvalt en dus mis ik zonder het te weten gesprekken en afspraak meldingen tot s’morgen de wekker om op te staan.

Ik ben pas tevreden als mijn telefoon zonder kosten naar behoren werkt.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

4 jaren geleden - Geachte klant, Bedankt voor uw bericht. Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw bericht. Wij vinden het spijtig dat uw ervaring met onze dienstverlening niet naar wens is verlopen. Uw klacht wordt in behandeling genomen door de verantwoordelijke afdeling en wij zullen binnen twee weken schriftelijk contact met u opnemen. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen ons te berichten en gaan ervan uit dat wij samen met u tot een passende oplossing kunnen komen. Indien u via e-mail wenst te reageren, dan verzoeken wij u het referentienummer #GC-17000737# in het onderwerp van de e-mail te plaatsen en uw e-mail te verzenden naar [email protected] Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Bericht van Dynafix

4 jaren geleden - Geachte klant, Naar aanleiding van uw schrijven hebben wij uw zaak onderzocht. Tijdens de controle is gebleken dat uw toestel fysieke schade heeft in de vorm van gebroken display. Deze vorm van schade valt niet binnen de garantievoorwaarden van de fabrikant waardoor wij de kosten voor een reparatie niet geclaimd krijgen bij de garantieverlener. Met deze reden heeft de monteur een prijsopgave opgemaakt. Wanneer u het niet eens bent met deze voorwaarden, dan kunnen wij u alleen adviseren om contact op te nemen met de fabrikant. De prijsopgave is terecht opgemaakt conform de garantie voorwaarden en zal ook gehandhaafd blijven. Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten. Indien u via e-mail wenst te reageren, dan verzoeken wij u het referentienummer #GC-17000737# in het onderwerp van de e-mail te plaatsen en uw e-mail te verzenden naar [email protected] Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 30 mei 2017 om 11:09 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Ralicia