Klacht: 3x in 2 dagen geen bus

op 29 juni 2021 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

OP dinsdagochtend 22 juni wilden wij met lijn 45 van t’Zandt naar Loppersum helaas geen bus om 8.26 uur . Contact gehad met de klantenservice helaas de bus was al in Loppersum . Er wordt wel aangeboden om een taxi te bestellen moesten we zelf bellen ( qbuzz zit fout wij niet dus moet niet de klant maar qbuzz het belletje doen) omdat we wandelaars zijn hebben wij onze plannen omgegooid dan maar naar ons eind doel wandelen en met de bus terug. In de middag met de bus terug naar t’Zandt op onze vraag aan de chauffeur lijn 45 gaat deze bus naar t’Zandt ja zeker waarom niet dit wordt 5 juli afgesloten . In overleg met de chauffeur in de namiddag toch maar gebeld naar de klantenservice , we wilden de volgende dag weer met lijn 45 om 8.26 uur van het T’Zandt naar Loppersum . De jonge man aan de lijn verzekerde mij dat de bus zou rijden nog een keer nadrukkelijk gevraagt ja zeker mevrouw , maar ik maak er een melding van. We stonden 23 juni ruim op tijd bij de halte geen bus we zagen hem voorbij rijden op de weg van Godlinze /Zeerijp (de tolweg ) . Hij nam niet de moeite om over het T’Zandt te rijden. Weer gebeld met de klantenservice heel veel smoezen en o ja ik heb wel een mail voorbij zien komen . Hier kon ik echt niets mee en merkte dat ik boos werdt dus het gesprek maar beëindigen. We hebben onze plannen weer omgegooid en maar weer naar ons eind doel wandelen. In de middag wilden we wel weer naar de camping in T’ZANDT toch maar even de route planner raadplegen. In Uithuizermeden ging het goed . Uithuizen moesten we overstappen op lijn 562 naar Loppersum tot onze verbazing geen bus . Maar weer gebeld Mevrouw dit is een bus van UVO daar gaan wij niet over , maar het staat toch op de matrixbord ,ik geef U een telefoon nr die U kunt bellen . We hebben nog een keer gekeken als er een A bij staat komt de bus als er een B bij staat moet je bellen er stond toch echt een A bij . We zijn via via weer naar de camping in het t’ Zandt gebracht. We waren wandelaar in het mooie Groningse land maar met het OV is een Ramp . Je zult maar afhankelijk zijn een ramp .

Zeker niet tevreden met de klantenservice kan beter zoek oplossingen voor de klant. Hoef geen standaard excuus .

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door h.smedes