Klacht: 3x een ticket moeten kopen, geen bericht

op 21 juli 2020 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

We hebben 2 tickets gekocht via pegasus website voor onze trip naar het buitenland. We kregen later te horen via mail dat onze vlucht niet meer doorging. Hierdoor waren wij genoodzaakt om nogmaals opzoek te gaan naar tickets. Uiteindelijk kwamen we weer uit op Pegasus. Vervolgens nogmaals 2 tickets gekocht naar onze bestemming. Na betaling via IDEAL kregen we een foutmelding op hun site. Verder hebben we ook geen tickets of enige info via de mail gekregen. Controle bij onze bank bleek dat het bedrag wel was afgeschreven. Vervolgens heb ik contact opgenomen met hun en werd mij geadviseerd om via hun site een hulpaanvraag in te dienen. Dit hebben wij zo snel mogelijk gedaan en tot op heden hebben we niets vernomen. Telkens als we bellen krijgen we een gaar antwoord dat ze ons niet in het systeem zien en dat de betaling wordt gecontroleerd. 24 uur voor ons vlucht zijn we genoodzaakt om nogmaals voor dezelfde vliegtuig weer 2 tickets te kopen omdat we nog steeds geen bevestiging van onze tickets hebben ontvangen. Ditmaal zijn we fors duurder uit.

We willen graag dat onze eerste ticket welke geannuleerd was terug ontvangen. Tevens willen wij dat we de duurdere ticket ook terug ontvangen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pegasus Airlines

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pegasus Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tt.ciftci