Klacht: nog steeds de nieuwe 3V card niet ontvangen, terwijl de kaar wel afgeschreven is. Kan op dit moment ook geen enkele transactie verrichten

Varese123 op 16 december 2015 over 3V Transaction Services in de categorie Financieel Algemeen

Ben sedert 21 oktober bezig om de nieuwe 3V kaart te ontvangen. steeds e-mails gestuurd, kreeg eerst nog een antwoord op 17 november met excuses en dat de nieuwe 3V kaart de week daarop in de brievenbus zou liggen. Daarna diverse e-mails gestuurd en gevraagd wanneer de kaart eraan komt, krijg helemaal geen antwoord meer. Ik vind het heel vreemd en krijg nu het idee dat het bedrijf malafide is. Er staat nog geld op de oude kaart, maar die kan ik niet meer gebruiken. Wat is hier aan te doen?

Ik ben tevreden als dit bedrijf op een professionele manier omgaat met de klanten en niet, zoals het nu gaat, helemaal niets meer van zich laat horen. Dat vind ik vreemd. Ik heb begrip dat als er iets met de productie van de 3V cards aan de hand is, maar laat dan wel iets van je horen, dan kom je pas betrouwbaar over! Het is nu wel erg stil vanuit dit bedrijf!!

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 3V Transaction Services

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 3V Transaction Services nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door