Klacht: Afgezet door 3V

op 08 december 2015 over 3V Transaction Services in de categorie Financieel Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Recent heb ik een 3V card aangeschaft bij “3vcard.nl”. Hier heb ik na meerdere weken niks meer over gehoord. een week na de aankoop heb ik toch maar gemaild dat ik geen verzendbevestiging of iets had gekregen(wel een betalingsbevestiging). Hierna kreeg ik het antwoord dat er niets in hun systeem stond over mijn aankoop, terwijl ik wel een betalingsbevestiging heb gekregen en het geld van mijn rekening is afgeschreven. Toen ik ze vervolgens terugmailde met bankafschrift en de betalingsbevestiging lieten ze niets mee van hun horen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een 3V card heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 3V Transaction Services

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 3V Transaction Services nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jelle Bijlsma