Klacht: 3in1 pakket van KPN

op 10 juli 2012 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In april werd mij een 3in1 pakket aangeboden, incl. gratis installatiemateriaal en gratis monteur. Ik gaf aan geen goede verhalen over KPN te horen en dat niet te willen. Ik zou de klant worden die wel goede verhalen zou hebben over KPN. Afgesproken datum voor monteur was 2 juli. Donderdag 28 juni nog gebeld of alles klopte en jawel, monteur stond ingepland. maandag 2 juli geen monteur. Na uren telefoon en doorverbinden een nieuwe afspraak voor 5 juli in de middag. bevestiging per brief kwam ook. 5 juli geen monteur. nu is afgesproken dat zaterdag 14 juli een monteur komt met de afdeling RIO. Ik vroeg daar een bevestiging per brief of per mail van, die geven ze niet. Wel heeft iemand van KPN mij een dongel opgestuurd, dat is op zich service, maar de dongel werkt helaas niet.

Gewenste Oplossing:

Dit heeft me al zoveel kostbare tijd gekost met mensen die gewoon totaal geen inzet tonen. De mensen die wel hun inzet toonden, daar heb ik de namen van genoteerd. Bovendien doe ik telefonisch intake gesprekken voor mijn werk thuis, ook die heb ik gecanseld. Met mobiel wordt het wel heel duur, en wie geeft mij de garantie dat deze kosten vergoedt worden.
Ik ben tevreden als KPN zo snel mogelijk komt installeren en de kosten en de ellende compenseert.

Alle klachten die gemeld zijn door mklaproos