Klacht: 3e accu in 5 jaar in Suzuki swift

op 03 augustus 2017 over Suzuki in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Januari 2012 mijn nieuw Suzuki swift in ontvangst mogen nemen bij vari Rotterdam. Januari 2013 stopt mijn auto ermee, nieuwe accu tegen betaling, 27 juli 2017 auto stopt ermee via Service dienst van Suzuki wordt ik weer op weg geholpen, advies rijdt meteen langs de garage daar de service dienst op dat moment geen accu check kon uitvoeren. Gedaan, factuur van accu check en n nieuwe accu geplaatst dit zonder te overleggen. Na t plaatsen gevraagd voor akkoord. 3 accu’s in 5 jaar waarvan 2 betaald ik vind t te zot voor woorden. Volgens louwman Rotterdam de garage waar ik nu voor onderhoud kom zit er drie jaar garantie op n accu. Op mijn vraag hoe dit dan kan worden de schouders opgehaald. Weinig meedenkendheid om tot n oplossing te komen, verwijzen me terug naar vari, met de reactie je kunt weer veilig de weg op wordt ik weggestuurd, bij thuiskomst merk ik dat al mijn instellingen zoals radio etc op 0 staan, ze hebben in n half uur n accu check gedaan en n accu verwisseld, de service om je auto weer af te leveren zoals t hoort zit er blijkbaar niet aan, ze pretenderen n hoge service te bieden en voor niet minder dan n 10 te gaan, als ik terug kijk op de 5 jaar dat deze auto van mij voel ik me onheus bejegend wat betreft garantie en service, of deze reactie wat op gaat leveren? Nog nooit n accu verwisseld in geen enkele auto en nu de derde accu in 5 jaar…

Gewenste Oplossing:

N billijke oplossing mbt het gebruik van drie accu's in 5 jaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Suzuki over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolande R