Klacht: 3de Vaatwasser van SIEMENS

op 13 januari 2014 over Siemens in de categorie Electronica Merken

Hallo wij hebben een vaatwasser van siemens net 3jaar oud. De vaatwasser geeft storing e25 dit is van de afvoer pomp. Ca een jaar geleden hadden wij dezelfde storing toen is er een monteur bij geweest. Hij heeft mij verteld dat het aan de pomp lag. Foutje van siemens keuze van de pomp is te licht. Hierdoor blijft de pomp al staan met het geringste beetje vuil. Advies wat ik heb gekregen is dat wij warmer moeten wassen en dat dan misschien het probleem niet meer naar voren komt. Wij hebben dat gedaan maar het probleem komt steeds weer. (Dit is volgens mij ook niet de bedoeling als je een energie zuinige vaatwasser koopt dat je altijd op een programma moet draaien met een hoge temperatuur) wij hebben ook een wasdroger, wasmachine, 2 x vriezer, en een vaatwasser. De wasmachine heeft ook maar 6 jaar gedraaid toen waren de lagers al stuk en hier hebben wij gezegd dat het vermoedelijk komt door het vele gebruik een gezin va 5. Ik vind het wel snel maar ja voordeel van de twijfel. Door de vaatwasser krijg ik wel de twijfel of het merk wel zo goed is?

De oplossing die ik graag zou zien is dat er door siemens een betere pomp wordt geleverd en het mooiste zou zijn dat siemens deze ook gaat plaatsen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Siemens

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Siemens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bert en Francis