Klacht: Overlast vliegen leven op kale vloer woningstichting werkt niet mee

op 24 september 2018 over 3B-Wonen in de categorie Woningcorporaties

Op 30-07-2018 wilde ik naar me stage gaan en trof in me hal en aan de binnenkant op mijn buitendeur heel wat vliegen aan.Slome grote vliegen deze heb ik verwijderd de boel goed schoongemaakt en weggegaan.
Bij thuiskomst krioelde het van de vliegen.Na contact te hebben gehad met een bestrijdings dienst 3 B wonen zelf en de gemeente is op 01-08-2018 de bestrijdingsdienst geweest. Omdat ik niet begrijp waar dit vandaan kon komen heb ik diversen keren contact met dit bedrijf gehad. Met als uitsluitsel de bron was niet in mijn huis aanwezig. Desondanks was de plaag zo groot dat er onder mijn vloeren op het beton vol lag met vliegen eitjes door me hele huis.
Overal heb ik foto`s van genomen iedere stap die ik heb gezet daarvan heb ik 3 B wonen op de hoogte gesteld ook alle foto`s en filmpjes gestuurd,zelfs de GGD heeft contact gehad met 3 B wonen heeft een duidelijke waarschuwing gegeven dit zijn groen en blauwe vliegen wat in hield aasvliegen die je zelfd erg ziek kunnen maken.

Hierop heb ik al mijn vloeren eruit kunnen halen. Na talloze emails en telefonisch contact met 3 B wonen werd ik steeds afgescheept niet hun verantwoording. Dat ik de plaag heb en de bron ergens anders zit wordt niets mee gedaan. Wel werd er een meneer gestuurd van de riolering die perplex stond en er ook niets mee kon. Vervolgens na weer lang aandringen kwam er een meneer die kwam kieren in de meterkast dichtmaken. De vliegen komen via de kieren boven en onder mijn deur binnen daar heb ik ook foto`s van gemaakt.
Ik leef nu vanaf 02-08-2028 op een kale vloer heb het continu benauwd van de stof er komt geen enkele tegemoetkoming. Ondanks dat 3 B wonen geheel op de hoogte is van alles krijg ik terug niet ons probleem want u bent de enige met klachten!.

Compensatie van gemaakte kosten ook bestrijdingdienst plus vloer

Alle klachten die gemeld zijn door Anita Borneman