Klacht: 3,99 afgeschreven

op 24 januari 2014 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Ook bij mij is gisteren 3,99 afgeschreven door docdata payments met als omschrijving proefpakket beaucare, echter weet ik honderd procent zeker dat ik geen proefpakket heb besteld en daar dus ook geen machtiging voor getekend heb. Het geld heb ik na een telefoontje met de bank teruggeboekt even wachten nog of dit ook geslaagd is. Hoe kan ik voorkomen dat dit nog een keer gebeurd?

Een manier om herhaling te voorkomen

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 27 januari 2014 om 10:35 geantwoord

Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit.
Wij hebben de klant informatie gegeven over de contactgegevens van de desbetreffende webshop zodat de webwinkel rechtstreeks benaderd kan worden en de eventuele machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Luitwieler