Klacht: 39,50 afgeschreven zonder enige aankondiging

Maria Bijnen op 24 januari 2018 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Gisteren kwam ik tot de ontdekking dat er 39,50 van mijn rekening is afgeschreven via zorgtoeslag.nl.
Ik heb zelf niet eens zorgtoeslag aangevraagd maar mijn zoon die 18 jaar is geworden.
Na telefonisch contact met een zeer vriendelijke mevrouw van de belastingsdienst kwam ik erachter dat mijn zoon blijkbaar via zorgtoeslag.nl zijn toeslag heeft aangevraagd. Zij had al meerdere klachten hierover gekregen. De. Belastingdienst heeft hier niets mee te maken. Zij adviseerde mij contact op te nemen met zorgtoeslag.nl

Ik wil graag mijn geld terug en wellicht is het slim om op de site van de belastingdienst te waarschuwen voor de kosten indien je die site raadpleegt.
Bij zorgtoeslag.nl zal vooraf gewaarschuwd moeten worden dat er kosten a 39,50 aan verbonden zijn en dat het automatisch afgeschreven wordt.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 07 maart 2018 om 14:29 geantwoord

Maria Bijnen

Heeft op 12 april 2018 om 07:50 geantwoord

Ik heb alsnog moeten betalen!

Alle klachten die gemeld zijn door